Fete şi băieţi, materia pe care o vedeţi aici este preluată, cu permisiune!, de pe portalul de ştiri non-stop HotNews.md.
Aşa că vedeţi cum preluaţi, dacă preluaţi, ceva materie de pe blog. Luaţi seama la © ! ;)

6 noiembrie 2010

Dragi concetăţeni, mai votăm o dată?

Dragi concetăţeni, de trei zile-n coace, tare am căzut pe gânduri. Ne apropiem de alegerile parlamentare. Nu mă gândesc atât pe cine să votez, cât mai degrabă dacă să mai ies la votare şi de această dată.

Mă uit în poza de mai sus, pe care am văzut-o pe Facebook, şi mă întreb dacă nu sunt prost. Iată că de 20 de ani votez-votez şi degeaba: tot sărăcia, măliga, brânza şi vinul ne sunt brandurile. Oare să mai sper la marea schimbare dacă ies la votare şi de data asta, pe 28 noiembrie? Mă mai gândesc... Dar să ştiţi că dacă acum îmi arunc votul în urnă şi tot degeaba, atunci în veci nu mai intru într-o cabină de votare.

Cred că totuşi am să merg la votare. Dar dacă tu, dragă cititorule, nu vei merge, votul meu va fi praf. Iată de ce, chiar dacă eşti supărat pe potlogarii care ne-au dus de nas 8 sau chiar 20 de ani, e bine să votezi şi tu! Fie asta pentru ultima dată, dacă deştepţii noştri politicieni vor continua, ca nişte copii alintaţi, să-şi bată joc de noi.


Vezi şi:

Vladimir Ţurcan, omul Moscovei? (video & foto)

Iată cum umanistul Valeriu Pasat, acest apostol moscovit, îşi croieşte cruciada electorală (video & foto)

Poza Zilei: Patriotul Dumitru Braghiş ne-a minţit şi a fugit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...